کرم پودر متفاوت
نوشته شده توسط : علی پور

بهترین مارک کرم پودر
کرم پودر یک کدام از مهم‌ترین وسایل آرایشی خانم ها میباشد که به کار گیری از آن یاری بخش اعظمی به زیبایی فیس می نماید پس می بایست در تعیین آن اعتنا فرمایید.
مطلوب ترین کرم پودر برای پیرایش
کرم پودر جزو تاثیرگذار ترین وسایل آرایشی میباشد که فارغ از آن آرایش و پیرایش رخ قشنگ نمی شود، کرم پودر نقش مهمی در پیرایش رخ داراست و می تواند جوش، لک و اشتباهات پوست را بپوشاند پس می بایست کرم پودری مطلوب با پوشش دهی بالا تعیین فرمائید. برای تعیین کرم پودر مطلوب بایستی اشکال کرم پودر را بشناسید و آن که با رنگ و جور پوست تان طولانی تر منطبق دارااست را گزینش نمائید.

کرم پودر مطلوب کرم پودری میباشد که یک سکو از رنگ پوست شما پر‌نور خیس باشد، کرم پودر خوب قادر است اثر ها بی خوابی را از روی رخ شما محو نماید و پوستی شاداب و خوش رنگ به شما ببخشد. کرم پودر را با اسفنج روی پوست تان بمالید این عمل منجر می‌شود پوست یکنواختی داشته باشید و پیرایش تان طبیعی به لحاظ رسد.

 

شایسته ترین کرم پودر برای پوست های متفاوت
شناخت با گونه های کرم پودر
کرم پودر

این کرم ها گه منحصر پوست های کم آب هستند بسیار مرطوب و بی نیاز می باشند و بافت سنگینی دارا هستند به این ترتیب هنگام استعمال بایستی با یک اسفنج مرطوب این کرم ها را به پوست بمالید و اطمینان یابید که کرمتان جذب پوست شده‌است.

اردمی

پن استیک

پن استیک به کرم پودرهای سنگین با پوشش دهی بسیار بالا گفته میگردد که اشکال اشتباهات پوستی همچون جای جراحت، جوش، لکه و قرمزی پوست را تماما میپوشاند کافیست یه خرده از آن را به محل متبوع بزنید و محو فرمائید.

کرم پودر فشرده با پنکیک

این دسته کرم پودر با اقتدار پوشش بالا همان گونه که از نام اش پیداست فشرده شده‌است و در گونه های چرب و کم آب موجود است که با اعتنا به مدل پوست تان تعیین می‌کنید.

 

 

راهنمای گزینش کرم پودر
کرم مرطوب کننده رنگی

این مدل کرم ها اساسا مرطوب کننده هایی می باشند که به مقدار معدود دانه های رنگی هم در آنها موجود هست، مرطوب کننده های رنگی علاوه بر قابل انعطاف کردن پوست می توانند پوست تان را خوشرنگ خیس و زیباتر نمایند پس برای به کار گیری روزمره مطلوب اند.

فون مایع

یک کدام از دوستداشتنی ترین گونه های کرم پودر فون مایع میباشد چون پوشش طبیعی به پوست میدهد و به راحتی می قدرت از آن بهره برد . این کرم ها مطلوب پوستهای نرمال و کم آب می‌باشند و اشخاص دارنده پوست چرب بهتر میباشد از جور سوای چربی (Oil Free) این کرم ها به کار گیری کنند.

 

 

اشکال کرم پودر برای پوست های متفاوت
طرز گزینش کرم پودر برای گونه های پوست
گزینش کرم پودربرای پوست کم آب

این گونه پوست به‌این علت که فاقد چربی میباشد ، تیره می‌باشد و نوروفروغ را به مشقت منعکس می‌کند. اشخاص دارنده پوست کم آب بعداز استحمام پوست شان کشیده گردیده و خارش پیدا می‌نماید . پوست این اشخاص خیلی زود پوسته پوسته و تحریک و ملتهب میشود.

اشخاص دارنده پوست کم آب هیچگاه نباید از پنکیک های کم آب استعمال کنند و بایستی کرم پودری تعیین نمایند که شرایط شادابی به پوست آن ها بدهد و نوروفروغ را در فیس شان منعکس نماید .

شایسته ترین گزینش کرم پودر برای این اشخاص کرم پودرهای مایع با بیس روغنی میباشد. اشخاص دارنده پوست کم آب قبلی از استعمال از کرم پودر بهتر میباشد پوست شان را مرطوب نمایند و بعد از آن یک لایه پن استیک یا این که فون چرب (سوپرا) روی پوستشان بزنند و بعداز کرم پودر مایع به کارگیری کنند.

تعیین کرم پودر مطلوب پوست چرب

پوست چرب دارنده خصوصیت هایی مانند منافذ پوستی متفاوت و پهناور، درخشان بودن رخ، ضخامت زیاد پوست میباشد . پوست چرب درخشان بنظر می‌رسد، و شم چربی روی پوست موجود است. در صورتیکه دارنده پوست چرب میباشید هنگام خرید کرم پودر بایستی کرم پودری را گزینش فرمایید که روی آن واژه و کلمه (Oil Free) یا این که (Matt) درج شده باشد. شایسته ترین کرم پودرها برای پوست چرب کرم پودرهای مایع یا این که جامد با بیس آب و پنکیک های کم آب می باشند .

تا قبل از این هم در بخش رازهای آرایشی در دنیای مد نمناک گفته شد که کسانی که پوست چربی دارا هستند بهتر میباشد قبلی از به کار گیری از کرم پودر مایع با یک پد مرطوب یک لایه از فون کم آب (آکوا) روی پوستشان بزنند . در صورتی‌که برای پوست چربتان کرم پودر قابل قبولی گزینش نکنید پوست شما درخشان می‌گردد و بعداز به کارگیری جوش خواهید زد .

 

مطلوب ترین کرم پودر برای پوست چرب
تعیین کرم پودر مطلوب پوست ادغام

ر پوست ترکیبی یا این که به عبارتی مختلط پوست نواحی که اصطلاحاً به آن حوزه‌ T گفته میشود با بقیه نقاط رخ گوناگون میباشد. یک پوست مختلط در نواحی پیشانی، زنخدان و بینی (ناحیه T) چرب میباشد و عموماً آکنه ها و منافذی وسیع در‌این نواحی دیده میشود.

در بخش دنیای مد نمناک توضیح داده ایم که سیرتکامل ها نیز در‌این مدل پوست بخش ها کم آب یا این که نرمال به اکانت میایند.در شرایطی‌که شما دارنده این گونه پوست می باشید کرم پودرهای مایع با بیس آب را گزینش نمائید و برای فصل سوز‌و‌سرما و گرما ، یک کرم پودر مطلوب پوست های کم آب و یک کرم پودر مطلوب پوست های چرب گزینش فرمایید.

تعیین کرم پودر مطلوب پوست نرمال

پوست نرمال به پوستی میگویند که از نگاه چربی و بی آبی در موازانه نیکی قرار گرفته میباشد. چربی و رطوبت آن متعادل میباشد و می قدرت از آن تحت عنوان یک پوست تندرست حافظه کرد. استعمال از هر دسته کرم پودری برای این پوست مطلوب میباشد.

 

کرم پودر مطلوب برای گونه های پوست
پوشش کرم پودر
کرم پودر خویش را بسته به عیوبی که در صورتتان موجود است و میخواهید بپوشانید، تعیین نمایید:

پوشش سبک

در‌صورتی‌که می‌خواهید ظاهری طبیعی داشته باشید از کرم پودر هایی با پوشش سبک مانند مرطوب کننده های رنگی یا این که تولیدها مایع به کارگیری نمائید.

پوشش میانگین

استعمال از پودر ها، مخلوط کرم و پودر، و کرم های بر طبق مواد معدنی میتوانند فیس و پوست شما‌را طبیعی جلوه دهند و پوششی میانگین در پوستتان ساخت می‌کنند و جوش ها و لکه های ناشی از ارتقاء سن را می پوشانند.

پوشش بی نقص

در‌حالتی که می‌خواهید خانم هایی جراحت و بقیه نواقص رخ تان را بپوشانید و یا این که رنگ پوست خویش را تغییر‌و تحول دهید بهتر میباشد از کرم پودرهایی با پوشش بی نقص استعمال فرمایید.

 

 





:: برچسب‌ها: بهترین مارک کرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: